Sabtu, 28 Jun 2014

Kit Seronoknya Ramadan!

Bismillahirrahmanirrahim.

MADRASAH RAMADHAN! ◐◑◐◑◐◑◐◑◐◑◐◑◐◑

✔Jadikan Ramadhan kali ini diraikan dengan penuh semangat dan kefahaman!
 ✔Semangat untuk beribadah!
✔Semangat untuk beramal! 
✔Semangat untuk berbuat kebajikan! 
✔Jom didik anak-anak berlumba-lumba rebut peluang ganjaran daripada ALLAH!
✔Jadikan rumah tempat PESTA IBADAH bersama anak-anak!

SETKAN MINDA ANAK-ANAK, "IBADAH PUASA SEBAGAI 1 KESERONOKAN, BUKAN 1 BEBANAN
Kit Seronoknya Ramadhan ini mengandungi 10 item:

1. Buku Jurnal Ramadhan Saya
2. Buku Aktiviti Ramadhan
3. Carta Motivasi Ibadah Saya
4. Pelekat Motivasi
5. Bunting Pesta Ramadhan dan Syawal
6. Tabung Sedekah
7. Angpau Sedekah
8. Ramadhan Door Knob
9. Taqwim Ramadhan
10. Fail Kit

Produk ini sesuai untuk anak berusia 4 tahun hingga 20 tahun. 
Ia juga sesuai digunakan oleh semua ibu dan ayah serta sesiapa sahaja yang ingin merasai keindahan Ramadhan.

Gambar keseluruhan produk



Gambar detail Buku Jurnal Ramadhan Saya

Jurnal Ramadhan Saya

Saiz : 6" x 8"
Halaman : 104 mukasurat
Teks : Berwarna sepenuhnya
Material : Simili 70 gm





Carta Motivasi Ibadah Saya

Saiz : A4
Halaman : 3 mukasurat
Teks : Berwarna sepenuhnya
Material : Art Card 230 gm


Pelekat Motivasi Ramadhan

Saiz : A4
Halaman : 3 mukasurat
Teks : Berwarna sepenuhnya
Material : Sticker Sheet


Taqwim Ramadhan

Saiz : 6" x 9"
Halaman : 2 mukasurat
Teks : Berwarna sepenuhnya
Material : Art Card 310 g



Buku Aktiviti Ramadhan

Saiz : 6" x 8"
Halaman : 40 mukasurat
Teks : Hitam putih
Material : Simili 70 gm

Tabung Sedekah Saya (DIY)

Saiz : 8 cm x 8 cm
Material : Art Card 310 gm

                               

Sampul Sedekah Saya

Saiz : 8" x 15.5"
Bilangan : 5 keping
Teks : Berwarna sepenuhnya
Material : Art Paper 105 gm

Bendera Pesta Ramadhan & Syawal (DIY)

Saiz : A4
Halaman : 5 mukasurat
Teks : Berwarna sepenuhnya
Material : Art Paper 105 gm


Ramadhan Door Knob

Saiz : 6" x 8"
Halaman : 2 mukasurat
Teks : Berwarna sepenuhnya
Material : Art Card 310 gm


Harga RM46.00 termasuk kos penghantaran (Pos Laju Semenanjung Malaysia)

atau

RM47.00 termasuk kos penghantaran (Nationwide Sabah/Sarawak)

Berminat untuk dapatkannya, sila hubungi 013-361 3516 atau Facebook Putih Fitrah Ent ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan